Friday, December 21, 2007

飞机王Uncle Lim

那个死uncle lim .....臭uncle lim......放我飞机死飞几王。我要去打球你就叫我不要去打,
你讲来载我去laguna的家。那我就没有去打球等你来载。到了晚上打了很次电话给你,
你都没听我想uncle lim又放我飞机了。你这个死uncle lim 放飞机就会。
大家不要叫他uncle lim 了,就叫他飞机Lim 好了。

3 comments:

mo said...

這次我很贊同!!!!!!找了一個下午都找不到他!!!還好我有車+地圖+人緣

luilui钻石库*** said...

很可怜多多下你 wat他请喝茶

请喝茶可能也不够
最好请吃

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.